Wednesday, October 31, 2012

Dalam keadaan bertenang

salam...

Aku memulakan tugas aku dengan lagu 'zheng fu'..(tq for sis luna yang perkenalkan lagu ini...)..mood jiwang siot..

semalam ada baca berkenaan kisah Ben Shaari yang kehilangan beg sandang yang penuh dengan gajetnya. Teringat kata-kata ladyboss bila dia tgk handbag aku yang penuh dengan gajet..."kalau kena curi..raya hindu pencuri tu sebab semua gajet dalam satu beg"..untuk ben shaari..bersabar lah..

sekarang ni aku dalam tempoh bertenang..bermaksud..setelah aku break off dengan semua sayang sayang aku..maka aku berusaha untuk menyesuaikan diri . selama ini ada je call dari syg syg saya..kali ini tidak lagi!..sunyi ke? ada gak tapi kena biasakan diri..kerana aku tidak mahu berhadapan dengan masalah demi masalah tentang cinta..cukup cukup lah tu...masa untuk focus pada pengajian dan yang penting aku tidak mahu lost macam tu je...

Ya Allah...sesungguhnya  padaMu tempat aku meminta dan padaMu lah tempat aku mengadu..kerana sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Mendengar Lagi Melihat....

aku berdoa semoga kekuatan akan hadir dalam diri ini untuk hadapi segala kemungkinan yang berlaku dan memberikan aku ketabahan dalam menghadapi segala hal..Insya Allah


pic:crdt to google

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....