Sunday, October 21, 2012

part 2: masih di plaza alam sentral...

sambungan dari post yang lalu..selepas makan kat kenny rogers...me make decision untuk balik ambik lappy, miss pinky sb rasanya sempat la nak format baru. aku bajet dalam RM 50 . ramai yg tanya kenapa x g low yat je..so jawapan aku...malas nak g sana..dan aku rasa aku lebih yakin kat Plaza Alam Sentral..lgpun dekat je dlm shah alam gak... so..dengan jasa baik 'encik babang'..aku balik ke ttdi jaya, letak barang yang aku beli then ambik miss pinky. mcm kartun sudah hari ni..haha..tapi encik babang tak bz...syg babang..muahhh!!

ok..aku tinggalkan miss pinky kat kedai..one hour lepas tu aku dtg semula. jarang aku berjauhan dengan miss pinky sb ia adalah salah satu kesayangan aku..ok..apa nak buat ek untuk satu jam ni..hmmm...sambil pusing pusing kat plaza alam sentral ..aku ternampak satu salon..memang plan mula mula nak g gunting rambut tapi dah tersangkut kat sini so plan tu mcm nak ngan tak nak je..

"Hani Salon hair n beauty"..bila aku masuk..aku target nak gunting layer je..x nak cuci , x nak apa pun. pekerjanya not bad..peramah dan yang penting banyak info diberi untuk penjagaan rambut..so rasa selesa tu ada.




so far aku puas hati le cuma masa je yg tak de nak ke salon ni. bagi yang ada di plaza alam sentral..leh g kedai ni..sb ada produk baru selain inai..utk colorkan rambut yng beruban. aku rasa kalau ianya bagus..leh teruskan ngan treatment ni sb harganya tak semahal satu produk untuk lebatkan rambut..yang mana kos nya mencecah RM20,000.00..

HANI HAIR & BEAUTY SALON, 1ST FLOOR, PLAZA ALAM SENTRAL..CONTACT NUM: 016-2382946

oppss... lupa nak gtau..Salon ini khas untuk wanita sahaja..so wanita yang bertudung akan selesa sb ia ada ruang tertutup bg yang bertudung untuk memanjakan rambut anda...hehehe


so..lepas gunting rambut..masa untuk g ambik miss pinky..kesian dia check up..tapi alhamdullilah..miss pinky dah sihat...always sayang u misspinky...


1 comment:

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....