obsess ngn produk nutox

salam..

sejak berlaku kes di pejabat, aku menjadi makin sibuk dengan kerja kerja di opis...sampai tak de masa nak berblog . Satu perangai aku, bila stress..aku perlu mengemas so hari minggu hari tu..aku bukan main lagi mengemas.. satu bilik aku kemas, alih tempat letak katil dan lain lain...sekali bila aku duk menyusun semua produk  yang aku guna, baru aku sedari yang aku sememangnya pengguna nutox.. gile..bila ianya berubah menjadi obsess..nak tahu kenapa? sb aku beli produk tu banyak banyak walhal yang ada belum habis lagi. konsep aku..beli banyak masa ada duit..sb harga nutox ni boleh tahan mahalnya...dan kalau nak berkesan..kena pakai 1 set. 

Cuba tgk kat bawah...


 
set kecantikan..biar pun simple dan murah  tapi suka memanjakan diri dengan semua  produk ni...

kalau tgk kat pic tu..ada yang masih dalam kotak..giler obsess... paling aku suka... cream spot away .. segala parut marut kat muka..yang gelap gelap tu semua dapat di hilangkan (ikut keserasian kulit) .. tapi kena disiplin bila gunanya...


*wink *wink..harap harap ada le yg sponsor nutox untuk aku..!! hahahaha


nota: satu famili aku promote produk ni..tapi kena ikut keserasian kulit gak..cuma aku cukup selesa dengan produk ni..

Comments

  1. Sayabaru try produk ni..alhamdulilah...mmng da bestla produk nutox...saya suka serum n supernatural night cream...;)

    ReplyDelete
  2. produk nutox memang best...i paling suka spot away..pakai 2 minggu camtu..yang parut tu hilang..

    ReplyDelete
  3. sy start pkai cleanser, serum n emulsion.. bla tgk da prubhan kt mka, sy trus cri toner nutox. nnt nk try solar block, spot away n skin reborn.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...