Sunday, October 21, 2012

part 1:misi mencari external hard disk n beg kecil utk miss red di Plaza Alam Sentral

Salam hari ahad...
Hari ni aku outing lagi...bermakna duit akan mengalir keluar lagi...tapi memang dah nak beli kedua barang tu so nak tak nak kena gak cari. Lokasi yg dituju...ke plaza alam sentral. Mulanya..aku nak bawa sekali miss pinky tapi pk takut lbat je diaorg repair tapi bila aku tanya..sejam dua dah ok dah..so aku rasa nyesal lak...
Ok..dah beli dua barang yg aku hendak..external hard disk 500gb dan beg comel utk mis red..harganya...cukuplah aku katakan masih dlm bajet aku yg dah kering kontang ni.kena jimat weh..nak beli notes 2 kan!  cik arfa oiii!!!


Lepas habis survey..aku lepak kat kenny rogers..my faveret place ever..tak jemu makan kat sini...sedapp ayamnya awesome!...


sambung ke part 2...jeng jeng jeng...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....