Sunday, October 28, 2012

Hasil dari bercuti...

Salam...

Sebelum lena dibuai mimpi indah...aku ingin mencatitkan apa yang aku rasa setelah bercuti 3hari 2mlm...selama itu..aku berfikir panjang..mencari satu jawapan dan akhirnya..aku harus buat keputusan..yang mana ia pasti akan ada yang terluka dengan keputusan yang aku buat.

Rasanya biar luka sekarang dari luka akan datang. Aku membuat keputusan untuk break off ngan semua syg syg aku...kenapa ek jadi camtu?..sb aku rasa..hubungan kami ni x kemana pun..hanya berlegar diruang mimpi mimpi semata. Tiada yang realiti dlm hubungan kami maka aku rasa lebih baik aku berhenti.  semoga mereka akan bertemu dengan insan yang lebih baik dari aku....

Semoga hati aku menjadi kuat untuk berdepan dengan semua ini.

Nota: saya minta maaf. ..:(

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....