Friday, October 26, 2012

Perkahwinan

Salam...

Apabila tgk tajuk entry mesti pk aku nak kawin kan...hahaha..tapi sebenarnya..aku nak citer ttg benda lain..tapi berkaitan ngan perkahwinan. Satu berita sedih yg aku dapat..sahabat baik aku tidak jadi berkawin. Pada mulanya aku ingat dia tunda..rupanya dia cut off terus dan akhirnya terkubur. Saat aku mendengar ceritanya...aku sebak..kerana aku tahu dia dan kisah hidupnya. Aku dpt rasakan kesedihan hatinya.

Inilah kenapa...aku tidak mahu perkahwinan (serik)...maksud aku bukanya aku menolak utk berkahwin namun utk menempuhi proses tu dan sekiranya x jadi..hati yg terluka. Mana nak letak muka..kad dah diedar..makanan dah ditempah...baju dan barang hantaran dah di beli..alih alih x jadi.

Dugaaan kan..bila datang. .x pasti tapi sebagai hambaNya kenalag bersedia dan redha. Aku harap sahabat aku..akan tabah dalam menghadapi dugaan ini. Itu bermakna lelaki itu bukanlah jodoh kamu dan pastinya akan ada yg lebih baik dari itu..insya allah...

Aku juga berharap agar akan ada insan yang baik untuk dia dan untuk aku..amin

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....