Sunday, October 7, 2012

perasaan yang hadir..cinta or simpati; rela or terpaksa?

salam hari minggu..

dalam kesibukkan menyiapkan kerja-kerja yang pending dan settle kan masalah yang x habis habis..aku masih sempat mengadap blog. Rindu nak berkarya dan rasanya inilah karya 'hidup' aku.

Jumaat malam yang lalu, Mr. W yang menghilang kerana merajuk dengan aku , call n nak datang membawa sesuatu untuk aku. Sengaja nak buat aku terkejut..opis dia dah berpindah di subang...alamak dekat lak dengan umah aku!!
Ingatkan adalah dinner yang best best tapi hampeh kerana dia perlu berada di pejabat semula atas alasan tugas..what de...!! oklah tu. semasa aku mula kenal dengan dia, dia memang meletakkan kerjanya num.1,after that his wife..n num 3, me!! hahaha..yes..Mr.W is married man tapi i still boleh terima dia..

Apa yang paling membuat aku terkejut , semasa dia datang bertemu dengan aku...dia ucapkan yang dia masih merindui aku, menyayangi aku, menyintai aku..( ayat poyo)..dan dia mahukan hubungan seperti dulu..kononnya la..

aku? well aku tak cakap banyak sepanjang pertemuan itu, kerana aku tidak tahu apakah yang hadir saat itu di dalam hati ini adalah cinta? sayang? kasih? benci? rela? paksa?...kerana dia pernah merajuk lama dari aku kerana cemburu. Cemburu tanda sayang..kata dia.. !huh sayang la sangat kan

di  hujung pertemuan, dia merayu agar aku menerima dia kembali dan dia berjanji.. tidak akan merajuk dan cemburu lagi...!! boleh caya ke nih! padahal aku memang suka kenakan lelaki agar lebih cemburu ...hahaha..

biarkanlah masa dan keadaan yang menentukan..aku tidak pernah menolak kehadiran lelaki dalam hidup aku namun untuk berada di tahap serius dan memberi komitmen yang tinggi..aku tidak tahu nak huraikan. Segalanya ketentuan dari Allah...

nota: suka tengok lelaki manja manja ni...hehehe

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....