kenduri mauludirasul dan tahlil

salam...

Hari minggu muncul kembali..macam baru je aku berada di kampung..now dah bertembung dengan hari minggu lagi...next week cuti tahun baru cina..aku duk melepak kat rumah jugaklah jawabnya..

oklah...kali ni nak citer pasal kenduri tempohari. Mama nak buat kenduri, so aku pun ikutkan je..lagipun mama tak berapa sihat so nak tak nak aku kena la membantu apa yang patut..kenduri tahlil dan selawat atas nabi sempena Maulud Rasul...memang kalau berkemampuan, mama akan buat setiap tahun,...cuma kalau aku sempat balik, aku akan balik...


BUNGA RAMPAI..untuk di agihkan semasa selawat ke atas nabi

semasa tahlil..ini semua kebanyakkan orang masjid kampung
sebahagian menu
tengah berselawat..
pinggan mangkuk..mama nak makan hidang so let it be..






Comments

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...