Wednesday, April 10, 2013

aku, habibi (AZ) dan cinta

salam...

rata-rata kekawan yang jadi kawan dalam facebook aku pasti akan tertanya tanya siapakah mr.AZ..dan kenapa dia sering aku sebutkan dalam setiap status aku..hmm...dia adalah buah hati aku sekarang...n yes..i'm inlove dengan dia...selepas aku berpisah dengan ex bf aku Disember 2012..inilah baru aku terbuka pintu hati untuk menuturkan kata-kata cinta pada seseorang

A.Z, aku kenali bulan Januari yang lalu...sebagai seorang sahabat di dalam BBM. Secara live aku dan dia bertemu, di dunia skype..sewaktu aku berada di Johor , menghadiri majlis pengembumian abang aku. Selama beberapa jam, aku dan dia skype..maka dari situ timbul rasa sayang..cuma masing masing hanya pendam saja. dan kebiasaan aku..sekiranya orang tu diam, x berterus terang maka aku akan menganggap ianya hanya kawan..

Sejak dari itu..aku mula menyenanginya dan dia memang seorang yang 'comel'...membuatkan aku terhibur. Namun , apabila BB aku ada masalah..aku terus hilang contact dia..bila format semula...semua contact tak de..dan kebetulan dia juga sedang ada masalah..so aku tidak berani untuk call dia kerana aku tidak tahu bagaimana untuk menenangkan dia. Akibat itu..aku kehilangan dia...

Pada awal bulan April...aku memberanikan diri whatsapp dia..dan ternyata dia masih seperti dulu dan dia perli aku kerana aku delete dia..padahal BB aku bermasalah. Kami berbual panjang dan akhirnya luahan rasa dan perasaan antara kami terjadi.. yes i do love u sayang..

Aku menerima dia seadanya..menerima segala kekurangan dan kelebihan dia..dia seorang yang sporting dan yang paling penting..dia seorang yang cukup menenangkan aku di kala aku sedih.

untuk habibi AZ.. terima kasih hadir dalam hidup saya...i love u sayang..semoga apa yang kita rancang direstui oleh semua pihak dan yang paling penting diberkati oleh Allah...




psssttt...Walaupun aku berusaha untuk tidak terjebak dlam permainan cinta namun aku tewas kerana rasa sayang itu hadir untuk habibi..


pic crdt to mr.google

xoxo...rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....