Sayu

salam...

mungkin tajuknya agak pendek namun ianya menggambarkan perasaaan aku sekarang. yes...aku sayu sgt sgt..mungkin penangan citer ADAM DAN HAWA.. walaupun kisah itu sudah berkurun hbsnya dan aku sebenarnya sudah membaca kisah novel itu sebelum drama itu di tayangkan. Namun ianya cukup berkesan di hati.

di saat aku merasakan betapa aku tidak memiliki sesiapa ..aku rasakan bahawa alangkah beruntungnya seorang wanita sekiranya mendapat seorang lelaki yang baik dan romantik..dan yang sanggup buat apa saja untuk kita. namun itu hanyalah angan angan sahaja dan mungkin sukar untuk memilikinya...entah lah..

hari ini..hati aku sayu sangat sangat..dan saat seperti ini aku memerlukan seorang lelaki untuk mendengar rintihan aku..kesayuan hati aku..yang jadi mangsa..hahaha..mr.malik..Aku bersms dengan dia sampai dia dah speechless untuk jawab soalan aku..nasib la dia faham jiwa aku dan sebabkan dia dah matang..maka dia hanya melayan kerenah aku. Tq dear, sb sudi layan kerenah i..kalau tak..mau badmood satu hari..

untuk tahun 2013..sehingga ke bulan mac..aku hanya berani keluar untuk bertemu dengan mr. malik..dan i'm really comfortable dengan dia ..

"Ya Allah..kuatkanlah hati aku menerima segala kesedihan ini..berikanlah aku petunjukMu agar tiada duka di hati ini...aminn"


xoxo..rfa...
crdt to cik google

Comments

Popular posts from this blog

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

Perempuan di mata lelaki

part 2: masih di plaza alam sentral...