Saturday, April 27, 2013

Rindu seorang anak....

Kali ini...entry aku adalah untuk lelaki yang paling aku sayang...dan walaupun dia sudah tiada di sisi aku secara realitinya..namun sehingga kini...aku  masih rasa akan kehadirannya. Lelaki itu adalah 'ayah' aku...yang sudah pergi meninggalkan kami lebih 10 tahun yg lalu...

Aku rindukan dia...apatah lagi saat saat skrg..dimana aku perlukan dia untuk luahkan segala masalah aku pada dia. Aku rindukan teguran dia...suaranya yang garang dan wajahnya yang serius...sememangnya aku terlalu rindukan dia

Kalaulah dia masih hidup...

-ingin ku sujud dikakinya..mohon ampun dan maaf atas apa yg berlaku antara aku dan dia,
-ingin aku hadiahkan dia apa saja yang dia inginkan...
-ingin aku tunjukkan pada dia bahawa aku sudah berjaya..
-ingin aku bawa dia dan mama bercuti...habiskan masa bersama...kemana saja dia dan mama ingin pergi...
-ingin aku menangis didepannya...meluahkan rasa rindu aku pada dia...

Ayah...pergimu masih aku ratapi sehingga kini...al fatihah....

Pssstt...semalam bermimpi bertemu dengannya..dan bila tersedar..rupanya aku menangis...

xoxo rfa..♡♥♡

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....