Sunday, April 21, 2013

my besday...36thn

salam...

hari minggu camni...aku berada di Uitm..kampus seksyen 17 untuk belajar..jadi pelajar tua camni ler..

semalam..20hb april, 2013..adalah besday aku..yang ke 36thn..well dah tua dah (hurmm..tgk kat cermin..masih tak ada wrinkle..berkat air wuduk dan nutox..iklan sat!!)
Bersyukur kerana diberi peluang hidup dan menjalani kehidupan yang penuh dugaan...namun apa yang paling penting adalah kehadiran keluarga dan kawan kawan dalam memeriahkan hari besday aku. bukan sambutan yang aku inginkan, bukan hadiah yang aku inginkan..namun ingatan dan doa pada aku ..adalah yang paling utama..tq guyz...for being part of my life...very appreciate it...

Cik Pah dah  36 tahun, apakah  perubahan yang telah berlaku dalam hidup ?

pertamanya..aku berubah menjadi lebih baik sebelum ini..menjauhi dunia gelap aku dan yang paling penting...aku berusaha untuk menjadi seorang wanita yang solehah..insya allah..aku berdoa dan sujud pada Allah, agar pintu taubat masih terbuka untuk insan seperti aku dan aku berharap...dosaku di ampunkan oleh Nya

kedua...dalam dua tahun kebelakangan ini..aku banyak diuji, di duga dan yang paling kuat adalah di fitnah..namun itu semua menunjukkan Tuhan amat menyayangi aku kerana memberikan aku dugaan yang sebegitu. Aku dikutuk, dihina , dikeci namun aku menetapkan diri aku untuk bersabar kerana dengan kesabaran yang tinggi aku akan mendapat ganjaran yang tinggi dari Allah. Seperti seorang kawan baik aku...aku mendapat banyak pahala..apabila mereka mereka yag mengeji dan mengumpat aku....subhanallah...

ketiga.. dalam tahun ini..aku banyak mengalami sakit, terutamanya blood pressure, sakit tulang belakang, migrain sampai pengsan..dan sakit dada...mungkin kerana aku banyak menahan rasa marah dan stress akibat dugaan yang aku hadapi..

keempat..tahun ini..alhamdulillah..aku menemui cinta..walaupun aku belum tahu sama ada cinta itu akan berakhir dengan perkahwinan namun sehingga sekarang aku selesa dengan cinta aku..tak perlu berkejar untuk satu perkahwinan sekiranya perkahwinan itu hanya sementara..

semoga..aku diberi peluang oleh Allah..menjadi insan yang lebih baik, mendapat berkatNya, mendapat cintaNya, mendapat kasihNya dan yang penting..kehidupan bahagia yang aku harapkan bersama ahli keluarga dan kawan kawan...

pssstt...hadiah paling berharga adalah..ucapan kawan - kawan, kekasih hati...habibi..dan  seseorang dari Dubai...

xoxo..rfa...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....