Sunday, July 7, 2013

Hakikatnya...aku terluka...

Salam hari minggu..

aku bersantai santai di area giant seksyen 13...lepak di secret receipe ..teringin nak makan brownies n carrot slice..dan aku sanggup tunggu ...
Di hujung minggu..kebosanan melanda..bukan kerana aku tidak ada aktiviti nak buat namun kerana aku merasakan bahawa dalam dunia yang penuh dengan keriuhan..aku terasa sunyi....mungkin kerana usia aku yang dah bertambah tua...36thn..tua ek..! Maka aku merasakan bahawa kesunyian itu makin kuat menjalar di hati ini..walaupun..aku ada segalanya...jap..jap..jap....nak menyuap...carrot slice...nyum nyum...

Semalam..my kazen tanya...siapakah yang bertakhta dihati sekarang...? Aku jawab ..tiada...kerana itulah hakikatnya. Tiada siapa dihati dan aku juga tidak mahu mana mana lelaki pun bertakhta di hati. Hubungan aku dan mr.I.Z masih berbunga segar namun dia bukanlah lelaki yang boleh jadi milik aku..kerana dia milik isteri dan anaknya..but i love him...itu juga hakikat...namun yang pasti aku terluka..dan akan terus terluka..

Mungkin aku patut keluar dari shah alam...berpindah membawa hati yang terluka ini...sudah 13thn aku berada dibumi shah alam...berkahwin, bercerai...dari berdua sampailah sekrang single..semuanya dalam 13thn ni...maybe it's time to move out from here...

Untuk insan yg pernah melukakan hati ini...aku berharap...hargailah cinta yang u all ada..kerana bila cinta itu pergi...u all akan rasa pedihnya...akan rasa sakitnya bila terluka dan dilukai...

Pssstt....rindu pada seseorg yg pernah bertakhta dihati...
Xoxo...rfa

carrot slice dari secret receipe..memang sedap sgt
   

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....