Wednesday, July 17, 2013

Ramadan Yang Hilang............

salam ramadan..

lama juga aku menyepi..kerana kesibukan menghadapi exam dan menjalani ibadah puasa...kalau ikut tajuk tu..macam tajuk drama ramadan yang hilang...kat TV3..

Kenapa aku cakap Ramadan Yang Hilang..? salah satu sebabnya..kerana tahun ini...adalah tahun kesedihan aku akibat kehilangan abang kesayangan..pada 9/2/2013. Aku masih terbayang-bayang lagi gelagat abang din sewaktu balik beraya tahun lepas..dia paling suka lepak kat luar rumah sambil hisap rokok ...rinduuuunya dan aku tidak sangka raya tahun lepas adalah raya terakhir kami dengan dia...ya allah..setiap kali teringatkan dia..pasti aku merasa sebak..

Bila muncul ramadan tahun ini..hati aku pasti tercuit dengan kenangan Ramadan tahun lepas...dimana aku dan mirza...mula berkenalan. Siapa sangka rupanya..mirza masih menanti dan terus menanti aku namun aku masih tidak mampu memberi kata putus...sori abang..sayang masih tiada kata putus untuk hubungan kita...

aku berharap Ramadan akan datang..aku dapat berpuasa dan bersahur dengan seseorang yang bergelar suami...Insya Allah...amin..


psssttt...rindunya pada mama...

xox rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....