Tuesday, April 15, 2014

iklan: Almond Crunch..antara yang best

Salam,

Sejak aku merasa Almond Crunch , raya tahun lepas, aku mula berangan nak belajar camna nak buatnya namun dari hari ke sehari niat tu berlalu macam tu saja.

Tapi..selera untuk Almond Crunch masih tak tertutup...mujurlah officemate aku, CIK NIK HAFIDZA, cuba membuatnya dan alhamdullilah, Berjaya. Sejak dari hari itu, aku hanya order saja dari dia..dan apa yang aku suka tentang almond crunch dia..tak terlalu manis dan fresh. Kenapa aku cakap begitu..kerana almond crunch yang aku rasa sebelum ni..terlalu manis , dan ada yang aku beli di stesen minyak..kacangnya dah lama dan tak fresh lagi...

Almond Crunch ni..kalau makan..non-stop..sb tu kekadang satu balang..aku boleh hbiskan sehari semalam...




oklah..bagi sesapa yang mahu order boleh hubungi/ sms cik nik di talian:
0126275267. cik nik menerima tempahan dan satu balang..harganya RM 25.00(termasuk pos)..percaya atau tak..aku dah pun tempah 6 balang untuk hari raya aidilfitri nanti...


xoxo
rfa

pssttt inilah antara makanan kegemaran aku..yuhuuu

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....