Terima kasih en.Tunang...

Salam...

Dah jadi tunang orang!!! OMG..macam tak caya je..sebab ianya seperti dalam mimpi ..(banyak la mimpi)...yess..akhirnya en.BF yang selama ini berusaha untuk memiliki aku akhirnya menunaikan janjinya dan membuktikan bahawa dia betul - betul cintakan aku..(alamak..terpoyo la pulak)...

Al-kisahnya..apabila selesai bertemu dengan bakal mak mertua..en.bf ada cakap nak hantar cincin tanda+risik+tunang..tapi masa tu aku ingat ianya hanya bualan biasa antara kami. Aku Tanya kenapa nak kena hantar cincin tanda..jawapannya..sebab takut aku berubah hati dan dia nak buktikan dia jujur dengan aku...hmm aku cakap tak kisah la...sebab sekarang aku amat selesa dengan en.BF..dan aku terima dengan redha andainya hubungan kami putus..cuma memang la rasa sedih..sebab dia antara lelaki yang suka melayan kerenah aku yg macam kanak - kanak.

Akhirnya..Jumaat ..18/4/2014.. kami secara rasminya bertunang.. dan ucapan pertama aku cakapkan pada dia ..terima kasih abang...heheh...terasa janggal kerana ianya berlaku dengan cepat..namun alhamdullilah..lepas solat istikharah, mendengar nasihat dari kawan-kawan (sis luna, sis ani dan cik wan) maka hati aku jadi tenang.

 
 Sebentuk cincin belah rotan.. dari en.Tunang...

 
 
selamat disarung ke jariku...hahah...
 
 
 
 
Apa pun..aku bersyukur kerana Allah dah tetapkan hati aku menerima en.Tunang..dan paling penting hubungan kami direstui oleh kedua belah pihak. Aku tidak tahu apa yang akan berlaku di kemudian hari...kerana Allah Maha Mengetahui..namun buat masa sekarang..aku tahu bahawa aku sudah menjadi seseorang dalam hidup en.Tunang .
 
Terima kasih pada semua kawan kawan dan ahli keluarga yang mendoakan kebahagiaan kami dan semoga ianya akan dipermudahkan..Insya Allah..
 
 
Doaku semoga jodoh kami diberkati oleh Allah, dipermudahkan segala urusan perkahwinan kami..dan di restui oleh semua pihak..
 
Untuk en. Tunang..thanx sebab tunaikan janji mu..thanx sebab sudi hadir dalam hidup sayang,..thanx sebab sudi menerima sayang  seadanya.....I love u so much...
 
 
pssttt..kena belajar menjadi seorang tunang yang baik...
 
pssttt inilah hadiah hari jadi yang terbaik yang pernah aku terima...luv u...
 
xoxo
rfa
 

 
 




Comments

Popular posts from this blog

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

Perempuan di mata lelaki

part 2: masih di plaza alam sentral...