rindu en.Tunang

Salam..

selepas menjadi tunang orang, baru sekali aku bertemu dengan en.Tunang..itu pun sekejap je..dia datang..menjenguk ku...memang totally lepas bertunang..dia banyak berubah..ramai kekawan bgtau..mungkin sebab dia dah memiliki aku so dia dah x kisah untuk berusaha 'mengorat' aku...

pada mulanya..aku agak sedih sebab dia mcm buat tak kisah..tapi lelama aku dah mula faham perangai dia..so aku pun buat x kisah jugak..sebab aku nak tgk sikap dia...

dan untuk kesekian kalinya..pada hari ini..aku rindu dia dan berharap supaya dia dapat muncul didepan aku sekarang...:(


tq to mr.google
 
 
Abang..semoga apa yang kita rancang akan dipermudahkan dan pastinya restu Allah adalah sebaik baik restu...I love u so much...
 
 
pssst   menghitung hari...serba serbi tak kena...
 
 
xoxo
rfa



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...