Thursday, May 24, 2012

rasa lemah jiwa ini

salam...

masa nak tulis entry ni terfikir gak sama ada dia ada membaca atau tidak blog aku tapi aku harap kalau kawan kawan dia membaca...aku mohon agar beritahu dia..aku minta maaf sangat sangat kerana kesilapan yang aku buat. Rasa bersalah itu menebal kerana aku tidak berniat untuk mengguris hatinya apatah lagi melukakan jiwanya.

selepas kejadian itu, DIA terus remove aku dari semua channel social network sehinggakan aku merasakan lemah jiwa ini tatkala aku sudah tidak boleh menghubungi dia. Ku kira dia mahukan masa untuk bertenang namun amarahnya terlalu besar sehinggakan aku rasakan dia sudah tidak mahu maafkan aku.

kenapa DIA terlalu istimewa? kerana dia antara yang aku kenal sejak aku mengenali social network ini. Dia banyak memberi pandangan dan semua pandangannya adalah utk kebaikan.dan i'm totally happy sebab kenal dia...Dia seorang perempuan yang tegas dan berprinsip dan aku amat senang menjadi kawan dia.

di ruangan ini, aku mohon jutaan maaf kepada nya atas kesilapan yang aku buat dan andainya dia tidak mahu dan tidak akan memaafkan aku..maka aku tidak berdaya untuk lakukan apa apa lagi..selain berdia semoga pintu hatinya terbuka untuk menerima aku kembali sebagai kawannya.


nota: maafkan saya....:(....

1 comment:

  1. saba3 . doa byk3 , + tawakal k . nnti dah sejuk dia , mesti cari balik awak. jom singgah :)

    ReplyDelete

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....