Monday, July 9, 2012

hapuslah air mataku...

Salam..

Kala malam bertamu
Sepi itu mengetuk hati
Memberi salam rindu pada dia
Namun apa kan daya..salam tanpa balasan..
Dia disana..pastinya sudah berbahagia...
Namun aku masih begini...
Aku masih menyusuri sungai memori yg penuh dengan kenangan...
Aku masih menghitung bintang cinta kita..walaupun ianya makin malap..
Aku masih bermain di taman cinta kita biarpun..yang tinggal adalah bunga kecewa yg makin layu...

Dia...x mungkin aku lepaskan..walaupun hati ini sudah hancur berkecai...

Nota:tetiba jiwang...sengal!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....