Wednesday, July 11, 2012

koleksi buku bertambah...

Salam...
Hari ini baru berkesempatan layan blog. Tadi duk leka baca blog kakimotong...pasal kucing yang dipotong kaki depan pasai makan ikan.namanya HERO..sempatlah nanges.. (muka brutal n garang tapi hatiku kecik!)

Ok..cukup pasal kucing..yang aku nak citer pasal picture kat atas tu...buku yg baru aku beli..tajuknya 'perang suci'..penulisnya 'Karen Armstrong'. Mula tu..aku kenal buku ni masa g Pesta Buku kat PWTC. .ngan si Haj.Kat situ..aku dah jatuh cinta ngn buku tu tapi sb x plan nk beli buku so aku x bawa duit extra.

Maybe dah ditakdirkan yg buku tu akn jadi milik aku so masa g pesta buku selangor..ngan adik Lin..aku jumpa buku tu n tq to adik Lin..sb tolong belikan..nanti akak ganti ye...sb masa tu aku baru balik dari exam..memang x bawa duit byk...

Buku ni pasal sejarah..perang salib..pencetus..dan kesannya. Aku seorang yang suka kisah sejarah..so inilah bacaan aku yg baru utk aku hbskan di bulan Ramadan selain baca AlQuran....Insya Allah!

Nota: buku yg ada pun belum hbs baca..bila la nak hbs baca buku 'doctor in the house'....caiyok!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....