Monday, August 12, 2013

kisah hari raya 2013.....part 2

salam..

hari ni dah start keje..mood raya dah habis dah...mood keje n mood untuk start semester baru...mula muncul..huhuhu...

oklah..nak citer sambungan kisah raya 2013...

untuk raya tahun ini, ada beberapa perkara yang aku tidak lakukan..yang kebiasaannya rutin setiap hari raya..antaranya..untuk kali pertama...aku tidak menziarahi pusara arwah ayah..mcm tak percaya kan...tapi itulah hakikat...sebab utama kerana aku tidak sihat...maka aku offer untuk stay kat umah..berehat..Selain dari itu, disebabkan sakit jugaklah..aku tidak beraya dengan kak ani..hmmm tak best betul raya tahun ni..semuanya terpaksa dilupakan gara-gara sakit..nak buat camna..dah nak sakitkan.

raya tahun ini jugak..aku dapat dengar banyak gossip gossip dalaman dan luaran keluarga aku. yang tu aku tak nak share cuma apa yang aku boleh katakan..."hari hari makan pengat..sendiri mau ingat". Mungkin kisah kisah itu memberikan aku pengajaran agar aku tidak lupa diri ...

secara keseluruhannya..aku menyambut hari raya dengan sederhana..gara-gara sakit...


pssstt..setiap kali balik kampung..mesti ada je barang tertinggal..kali ini...aku tertinggal dress kesayangan aku...huhuhu...

xoxo
rfa


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....