Monday, February 20, 2012

bertuah kerana mengenalimu...

Every saturday..pasti aku akan menerima call dari Dubai..dan panggilan itu sememangnya aku tunggu . 'Dia' tidak pernah lupa menghubungi aku dan kami biasanya akan berbual berjam jam lamanya.. cerita tentang suasana di Dubai, kerjanya., dan aku juga akan bercerita tentang apa aktiviti aku di malaysia...it's so lovely bila kami berbual tentang kerinduan . Yes..i miss him so much..

selayaknya..dia di anggap seorang lelaki yang cukup matang. dia sering memberi banyak nasihat dan dia akan pastikan aku bahagia apabila berbual dengan dia. Sesekali tonasi suaranya akan berubah apabila aku bercerita tentang kawan kawan lelaki yang ada di sini..hahaha..aku tahu dia jeles!!!

Insya Allah..sekiranya tiada aral melintang..aku akan ke DUBAI...menemui dia yang dirindui . terima kasih daddy kerana memanjakan aku dengan semua itu..miss u so much...Terima kasih kerana sudi membenarkan aku menumpang kasih padamu...


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....