Wednesday, February 22, 2012

Syukur Alhamdullilah...

        Menadah tangan tanda bersyukur kerana lulus dengan baik untuk result exam semester ini. Aku rasa sebak kerana sewaktu exam berlangsung, aku sakit dan mengalami tekanan perasaan yang teruk kerana di fitnah teruk serta tugas untuk menyiapkan bajet kewangan. Saat itu aku merasa sungguh down dan tidak bermotivaasi namun syukurlah.. aku lulus dengan baik .

        kenapa aku cakap lulus dengan baik? well, aku tidak dapat study dengan baik kerana apabila bacaan tekanan darah mencecah 200 dan perasaan sedih kerana menerima kutukan, umpatan dan fitnah orang..aku jadi lemah dan tidak berupaya untuk study dan baca buku.  Aku hanya masuk dewan exam dengan tawakal dan doa mama... dan pernah dalam dewan exam, aku tidak mampu angkat kepala..kerana terlalu pening dan sakit. masa itu, aku hanya ingat nak mati saja.
Satu perkara..aku sebenarnya sudah di nasihati oleh doktor untuk kehospital dan berehat di dalam wad sehingga tekanan darah aku turun..tapi aku berkeras untuk tidak pergi kerana aku x mahu repeat paper...

           terima kasih pada mama tersayang, yang sentiasa berdoa untuk aku...i love u so much mama..., untuk kawan kawan BBOM yang sering bergelak ketawa, cuba menceriakan suasana tatkala aku merasakan aku down sangat, untuk kawan -kawan sekuliah..yang berusaha bersama...terutama Farah yang sudi menumpangkan aku dan aklima yang sentiasa menjadi reminder aku tatkala aku lupa...tq gurls...


p/s: sori sebab emosi lak...hahaha

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....