Tuesday, February 14, 2012

valentine's day..hari kekasih

14 Februari ..setiap tahun di gelar sebagai hari kekasih dan setiap tahun akan keluarlah pelbagai reaksi tentang hari kekasih, samaada cara sambutannya mahupun peristiwa yang  berlaku pada valentine's day itu sendiri. Bagi aku, hari memperingati kekasih..bukanlah sepatutnya di sambut hanya pada 14hb Februari..tapi ia juga boleh disambut setiap hari...menghargai kekasih ..bukan hanya untuk yang kapel jer..tapi suami isteri, BFF, teman tapi mesra( hahaha..ini tak sesuai di sebut) ...Cara meraikannya pula biarlah bertepatan dan tidak melanggar batas batas yang menimbulkan masalah.
Disebabkan aku memang tak de sesapa dalam hidup aku..kecuali famili dan my best frend..so aku hanya mendoakan kesejahteraan seluruh keluarga ku..terutamanya mama tersayang dan untuk bff aku..aku doakan semoga persahabatan kami berkekalan.
Tiada yang lebih indah dari hubungan persahabatan dan hubungan kekeluargaan...


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....