Friday, March 23, 2012

cinta cinta Yahoo Mesenger...(YM)

salam...

rasanya kali ni aku nak story satu kisah...berkenaan yahoo messenger...Di sebabkan aku ni jenis kaki chatting..so aku sering di pertemukan dengan bermacam macam lelaki. kisah kali ini adalah lelaki yang bernama abdul azis. Rasanya seingat aku...lapan tahun yang lepas..aku mengenali dia..dan masa tu jarak antara aku dan dia..adalah 5 tahun je. so dia sentiasa ada dalam list YM aku dan kami jarang berbual atau plan apa apa aktiviti..sehinggalah minggu lepas, ahad ...dia menegur aku dan yg pasti aku jenis tak sombong..aku balas la hai dia..

dari situ, kami plan untuk bertemu..dan apabila bertemu rupanya banyak kisah yang berlaku antara aku dan dia. cuma jauh di sudut hati aku rasa menyesal kerana tidak memberi peluang padanya 8 tahun yg lepas. dari ceritanya..dia berkahwin dan sudah bercerai..mempunyai seorang anak perempuan. Kisah sedih rumahtangganya aku akan simpan. Perbualan kami..berlanjutan sehinga ke pukul 2 pagi. Kami mempunyai rasa yang sama..sehinggalah kami akhirnya mahu memberi peluang pada diri kami dan hubungan ini. Aku rasa aku tidak ada masalah kerana aku single dan dia single...

bila di ingatkan semula..aku tak sangka..dia mendiamkan diri kerana merasakan aku ada plan nak kawin dan berpindah ke kampung which is not true..and sebenarnya dia sentiasa mengikuti perkembangan aku siap perli ttg pic aku n ex bf ku..si abie.. n so on.

untuk awak...saya harap kita akan kekal...insya allah...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....