Saturday, March 10, 2012

Rasa cinta itu..

salam..

sejak mengenali erti  CINTA..aku sering dihadapkan dengan pelbagai kisah cinta yang suka duka nya bermain dan mendiami hati aku. Segala kisah cinta ini bukanlah sesuatu yang boleh di banggakan apatah lagi CINTA adalah sesuatu yang terlalu halus pengertiannya.
CINTA PERTAMA- adalah sesuatu yang sukar di hapuskan. Aku sendiri tidak mampu membuangnya dalam erti kata yang sebenarnya...setiapkali melihat dia...kebahgiaannya..maka aku tahu bahawa dia bahagia..dan cukuplah bagi aku..
CINTA MONYET- ini adalah istilah mereka yang suka bercinta..cinta monyet bagi aku adalah express love..yang mana kita bisa jatuh cinta dengan sekelip mata. well..aku pernah alaminya dan aku akui bahawa ianya sesuatu yang menyeronokan kerana 'easy come easy go'.
CINTA SEJATI- jujurnya..tiada yang lebih sejati dari cinta kepada ALLAH. Mencari cinta sebegitu memerlukan banyak pengorbanan dan aku sendiri masih mencari jalan yang menemui aku dengan cinta pada Pencipta..

cinta, kasih sayang, rindu, semua itu adalah rencah dalam resepi sebuah hubungan ...semoga ianya menjadi satu perkara yang cukup menenangkan hati...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....