Wednesday, March 28, 2012

Lantaklah korang nak kata aku emo!!

Salam....

Sejak keluar je result SPM, tempat keje aku dah macam kaunter pertanyaan dah..semuanya nak tahu pasal kemasukan ke Politeknik dan yang menjadi tumpuan adalah di tempat aku bekerja. Macam ni lah..kalau aku tak sibuk dengan kerja hakiki aku...iaitu menguruskan dokumen, aku tak kisah..nak duduk kat depan kaunter tu aku tak kisah tapi yang aku bengang nya..aku dah tak cukup kaki dan tangan nak siapkan kerja..alih alih yang jadi mangsa aku..kena sambut tetamu aku,kena menjawab ttg persoalan tu semua aku,  kena terima barang pos laju aku padahal sepatutnya bukan aku sebab aku bukan kerja hakiki itu.

bengong la manusia manusia yang tak sedar diri!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. salam kak arfa..
    rindu nyer..hehehe
    camne degree? susah x?
    sori xde kena mengena ngan entry!hihi

    ReplyDelete
  2. SALAM...

    x kisah pun...degree cam biasa je cuma sb epjj kan so cam culture shock sekejap...sambung degree tak?

    ReplyDelete
  3. Sound je mana yg terlupa kejap psl tnggungjwb diorg tu.. Hrap brsabar ya. InsyaAllah smua ni bkn sia2.. :)

    ReplyDelete

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....