Monday, March 12, 2012

sesuatu yang indah itu cinta

salam..

bila bercinta..kadangkala keluarlah pelbagai ayat romantik dan jiwang yang bisa meruntun hati dan membuatkan setiap yang membacanya tahu bahawa dia dilanda demam cinta.

waktu bercinta...

mengenali dirimu...
aku jadi tak keruan..
senyumanmu..bisa mencairkan besi hati ku
lirikan matamu..bisa menyinari seluruh ruang hati yang dahulunya kelam dan gelap
suaramu..bisa menjadi nyanyian merdu untuk mengulit tidurku

waktu frust..

pergilah sayang..
andainya dengan perpisahan ini..bisa membahagiakanmu..
aku rela berpisah
mungkin aku tidak layak untuk mu
mungkin aku tidak mampu membahagiakan mu
mungkin aku hanya mampu memilikimu dari jauh..
namun...akan aku kenang segala kenangan kita....dan tersemat dihati ini selamanya...

walau apa pun, sesuatu yang indah pasti akan lahir dari jiwa kerana cinta bisa membuat kita menangis dan bisa membuat kita ketawa...hahaha...


p/s: sebenarnya aku juga tengah keliru..antara suka atau tidak; antara rindu atau benci; antara kasih atau sayang ...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....