Monday, November 5, 2012

aku dan kegilaanku...

salam...

pagi Isnin yang amat dingin ini aku nak kongsikan tentang sesuatu berkenaan kegilaan aku. Sejak dari aku start jadi bini orang..(bini encik babang) sampailah aku dah single mingle..aku amat gilerkan handbag..terutama handbag yang bersaiz besar kerana ianya memudahkan aku untuk mengisi segala jenis barang yang aku rasa nak masukkan...oklah..kalau pada masa sekarang...senarai barang yang aku akan isikan dalam handbag aku adalah:

1. purse merahku
2.blackberry murahku
3.glaxy notes 2
4. body spray jenama nike ( yg ni obses giler)
5. external hard disk
6.panty liner/pad (untuk kecemasan)
7. uphamol/panadol
8.tisu/wet tisu..
9.brooch

  9 item ni yang wajib ada. tapi kekadang aku ada masukkan novel atau kalau kena ngan gaya, aku masukkan miss red untuk sesi fotografi syok sendiri.

Kalau dulu, tempat yang aku tuju untuk membeli handbag adalah di uptown, jalan TAR, Sogo,Subang Parade, Plaza Alam sentral tapi kini aku banyak membeli secara online dengan LA LUNA VIOLETTA ( pernah aku promote dalam entry tahun lepas).. sila rujuk fbpage dan blognya ( klik disini) untuk keterangan lanjut. ok..kenapa pilih beli kat situ..? sebab :-

1. ownernya member bbm aku
2. banyak choice dan semuanya chantek
3. penghantaran yang menyakinkan..
4. harganya ok..

aku pulak jenis yang suka tukar tukar handbag so aku tidak memilih untuk membeli handbag yang original..sebab satunya mahal keduanya..aku ni bukannya berkemampuan nak beli beg original yang harganya ribu riban.(kalau harga beg ori 1K, aku boleh dapat berpuluh handbag..ikut kaler, ikut design)hahah nampak sangat berkira..

tapi...aku memang jaga handbag aku..dan kat rumah sekarang ni aku dah ada dua kotak besar tempat simpan handbag so sekarang ni nak tambah yang ke tiga...hahaha..teringat kata kata encik babang..

"awak tu beli handbag banyak banyak..nanti tak de duit..rebus je la handbag tu buat sup.."

walaumacamana sekalipun...aku tetap suka kan handbag..dan aku rasa semua wanita begitu..sama ada suka original, replika or yang murah..semuanya akan suka kan handbag... am i rite ?  handbag yang paling disayangi jenama COACH n TIMBERLAND...jarang pakai sebab takut rosak..tapi handbag yang paling best di gunakan jenama- AT SENSE- (rujuk pic bawah)





kalau ada member member nak share citer pasal handbag..jum share sama..macam one of member yang aku follow..moon punya blog ..citer pasal handbag dan fungsinya...


nota:  lama lama leh bukak kedai jual handbag secondhand..hahaha tak kot..!!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....