Sunday, November 4, 2012

Kita hanya merancang...

Salam hari minggu...

Setelah seharian semalam aku berperang ngan sakit perut sb salah makan..aku ingat hari ini aku dpt ke kelas..namun siapa sangka malam tadi aku tidak dapat tidur gara gara sakit perut sehingga subuh tadi aku buat keputusan untuk tidak ke kelas memandangkan condition aku yg teruk. Rasa bersalah kerana aku tidak hadir ke kelas kerana aku ketinggalan banyak perkara. Harap aku dpt kejar semula apa yg tertinggal.

Kita hanya merancang tapi tuhan yg menentukan...

Nota: kena study harder n smarter le jawapnya....

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....