Wednesday, November 14, 2012

tetiba..

salam..

tak tahu camna nak luahkan..tapi yang pasti tempoh yang diberikan oleh dia..pertengahan tahun depan membuatkan aku rasa risau.. kerana aku belum bersedia untuk apa jua yang berlaku. Dia tidak seharusnya buat aku begini..bagi aku masa dan yang paling penting aku perlu jelaskan pada mama yang cukup x suka...

apa pun...aku berdoa semoga segala urusan di permudahkan dan insya allah kalau benar dia jodoh aku..bersatu lah kami...

untuk Onie...semoga apa yang di rancang oleh mu berjalan lancar ...enam bulan bukanlah lama..mana lagi akan sentiasa berjauhan kita kan..hehehe..sabar itu separuh daripada iman..




crdt to mr.google

nota: tetiba kepala aku berserabut..hmmm...subhanallah

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....