Thursday, November 29, 2012

Tahniah..Team Malaysia...

salam,

Malam tadi perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Laos dan Team malaysia berjaya mengalahkan Laos 4-1. Tahniah di ucapkan kepada mereka dan ternyata..kegagalan pertama bukan akan gagal selamanya. Sebelum ini..apabila kalah dengan Singapura, ada di antara penyokong Team Malaysia menunding jari pada pemain-pemain terutama APEK yang dikatakan kurang menonjol.

Bagi aku, walaupun bukanlah peminat fanatik bola sepak namun aku tidak ketinggalan mengikuti perkembangan sukan yang cukup popular ini..apatah lagi...THE RED WARRIOR adalah team faveret!!!

Pasang surut permainan bola sepak adalah adatnya Percaturan jurulatih juga memainkan peranan yang penting dalam  kejayaan tersebut. Apa jua yang berlaku sebelum ini...jadikan ia pembakar semangat...

go Malaysia go...
crdt to mr.google



nota: Semoga pemain-pemain team malaysia tidak ter usik dengan kata-kata dari penyokong-penyokong...yang penting sentiasa cool ...gud luck !!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....