Thursday, April 19, 2012

egokah aku andainya menolak cintamu..? hurmmm

salam...

sambil berhempas pulas dengan audit dan sakit..aku  mencuri masa untuk menulis sekejap. Nak release tension  dari semua itu.
semalam aku mendapat call dari kawan lama ( tahun ini saja beberapa kawan lama muncul kembali). Entah kenapa rasanya aku hanya mampu menganggap dia kawan saja. berikut adalah sesi perbualan aku dengan dia( yang aku ingat)

Dia: Lama tak dengar cerita
aku: I biasa jer...still sama cuma bz
Dia: U dah kawin ker?
Aku: Apsal? kalau i belum kawin..u nak kawin dengan i ker?
....senyap seketika
Aku: Sebenarnya u nak apa dari i? U dah kawin dan dah ada keluarga..pls lupakan i..
Dia: Tak boleh..i x boleh lupakan u dan i tak tahu kenapa
Aku: I akan tolong berdoa agar u boleh lupakan i...insya allah
Dia: I tak nak lupakan u..pls..boleh tak u letak Ego u di tepi n terima i
Aku: I ego? I tak pernah ego dengan u..or dengan mana mana lelaki..syg..
Dia: U panggil i apa? sayang...hmmm
Aku: i panggil semua sayang..kerana i sayang kawan kawan i

Dia terus letak telefon..which is make me marah!!..Then aku call dia...

Aku: I cukup pantang bila tgh bercakap letak telefon!!


Dia: U ni kenapa? almost 3 years i tunggu u..i harap i dapat bersama dengan u..tapi u buat tak tahu  je..ok..soalan i..kenapa u tak boleh terima i ? apa salah i?


Aku: Ya! Allah..mana la i tahu..cuma yang i tahu..i tak boleh terima u..n i rasa u belum bersedia untuk i..sebab u dah ada seseorang dalam diri u ..n i tak nak hubungan yg tak de kesudahan!!


Dia: mmmm..oklah camni lah..i x akan buat apa apa yang u tak suka..janji u akan bersama dengan i...boleh..?


Aku: u..pls...


Dia: oklah..i janji i akan buat apa saja demi bersama dengan u..sebagai kawan pun i sanggup..janji u ada dengan i...oklah..selamat malam..sayang

then again dia letak telefon..teruk tul la...tak sempat nak cakap apa-apa...sabar je lah

soalnya...hati tak boleh paksa..aku sendiri tak tahu kenapa aku tak leh terima dia lebih dari kawan..biarlah dia tunggu  aku seribu tahun nanti...hmmmm entahlah..tolong bg pendapat u all..plsss..need help!!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....