Monday, April 23, 2012

suka lelaki berumur...

salam..

selepas berhempas pulas menyiapkan kerja..tepat kul 5 petang..siap jugak kerja aku..yeayyy!! so aku ada masa sikit nak update blog ( mcm la kat rumah tu tak sempat)...

hari ini, aku menerima panggilan jauh setiap satu jam..daddy di Dubai asyik call je..hmm padahal perbualan banyak berkisahkan kerja, suasana di dubai la..and so on.. bila aku tanya kenapa ni daddy..call ? dia cakap dia rindu...aku hanya mampu mengeluh. jarak jauh kan..kena la accept. Perkara yang paling buat aku gelak bila dia nak aku kesana...well...nak kesana tu bukannya tak boleh tapi aku ada tanggungjawab kat sini, keje, kelas...semua tu kena arrange ngan baik. akhirnya aku biarkan je dia dengan perangai dia.  At least aku tak stress bila dengar suaranya...pastinya sudah ada rasa kasih dan sayang antara kami..(cewah)...


Apabila bercerita tentang lelaki berumur..aku suka menggelarkan kawan kawan yang berumur 40 ke atas dengan panggilan 'Daddy' . Sejak dari dulu lagi, aku suka panggil nama sebegitu. Lebih mesra...hahahaha
Sebab kenapa aku suka lelaki yang berumur...kerana sikap slow and steady, caring, selalu ambil berat pada aku dan yang paling penting lelaki berumur matang dalam membuat keputusan.


bila le dapat g Dubai..(berangan dulu)


note: yang penting aku happy dan yang penting mereka tidak memeningkan kepala seperti mana lelaki muda yang jenis tak sabar...(x semua ler)

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....