masalah....kenapa la muncul disaat aku stresss!!

salam..

pagi ni aku curi masa untuk menulis sekejap. sejak 2 minggu yang lepas aku rasa badan dan minda aku tak berfungsi dengan betul dan aku rasa letih sangat . Mungkin disebabkan kerja dan kelas...membuatkan aku rasa terlalu letih. pernah gak merungut ngan mama..sekali aku lak yang kena ..."dah nak belajar kan..letih ke tidak kena hadap la" ayat ayat cinta mama aku...hahaha...anak mama ini kuat la ( cewahh)

berulang kali berdepan dengan masalah yang sama dan berulangkali berusaha untuk melarikan diri dari masalah. memang masalah tak boleh di biarkan camtu je tapi entah kenapa masalah yang aku hadapi ini..aku malas nak berdepan.. letih kerana masalah ini adalah masalah 3 tahun yang lepas...dan kini aku kena berdepan semula...mengeluh pun tak guna kan..hahahah hadap je la..Rasa macam nak menjerit sekuat-kuat hati...

oklah..nak start wat keje...nanti sambung lagi..semoga 'masalah' itu tidak mengacau aku sekarang....adios

Comments

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...