Tuesday, April 10, 2012

la luna violetta.....sweet name

salam...

aku rasa aku nak bercerita tentang kesukaan kaum wanita...kalau shopping...hehehe..mesti  kasut ,handbag n pakaian. Aku akui aku memang suka handbag..tak kira la mahal ke murah..cuma lately aku mencari handbag yg boleh digunakan secara lasak . Handbag aku mestilah dapat mengisi my lovely playbook+organizer+external harddisk+purse+jamuratu dara+suppliment+pen+tisu+my bb+kunci rumah(kunci keta tak ada)+pantyliner+dll...giler banyak barang. Tapi aku tak kisah la...kalau dapat masukkan lappy aku yang pinky tu lagi bagus...hahahahah...(coming soon ...galaxy note ...aminnn !!)

so..dalam banyak -banyak facebook page pasal handbag..aku memang suka this facebook page ' la luna violetta'. Seronok gak tgk koleksi handbagnya ..rambang mata... teringat kata-kata ex hubby aku..babang..."kalau nanti duit dah habis..awak rebus je la kasut n handbag yang awak beli tu.." masa tu gak aku buat muncung itik...nak wat camna kan...pompuan memang tak leh lari dari handbag n kasut.....ala..para suami kalau sayang dan nak pujuk wife..senang je..beli handbag @kasut@baju...mau tiap tiap malam di layan....ahahahhaha

so all my frend..kalau nak tgk koleksi handbag...u all boleh ke facebook page nye..banyak jugak yang cantik cantik...http://www.facebook.com/LaLunaVioletta .


note: terbayang handbag n kasut...lamanya tak shopping...insya allah...me nak shopping...jum cik jennifer n yayu..bershoping kita....huhuhu

1 comment:

  1. thank you sis~~! sila-silalah jenguk ;-)) <3
    http://www.facebook.com/LaLunaVioletta
    http://lalunavioletta.blogspot.com/

    ReplyDelete

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....