Thursday, April 12, 2012

Entah di mana silapnya..

salam dan selamat malam...

entah di mana silapnya hubungan aku dengan dia tidak selancar yang aku fikirkan. Kami semakin jauh dah jauh . Tiada lagi...suara yang bisa meruntun jiwa ku dan tiada lagi kerinduan yang sering aku jejaki selama ini. Segalanya sudah berubah dan aku mula menyedari perubahan itu telah membuatkan apa yang ada di dalam jiwa ini kosong...

perpisahan..adalah sesuatu yang amat sukar untuk diterima namun..seandainya itu yang harus di lakukan maka aku bersedia. Tiada gunanya berpegang pada satu dahan yang rapuh sedangkan apabila tiba masanya ia akan patah juga dan pasti yang terluka adalah diri ku.

Kenapa? Mengapa ? Dua persoalan yang tak bisa aku jawab. Teringat kata-kata seorang teman baikku. Perasaan yg ada di dalam diri aku adalah milik seseorang yang tak mampu aku miliki. Aku jadikan dia benchmark untuk org lain so selagi aku tak dapat seseorang yang lebih baik dari dia mahupun setara dengan dia maka perpisahan demi perpisahan akan berlaku .

Perit rasanya untuk berdepan dengan perkara sebegini. Aku sendiri sudah tidak mampu untuk berdepan dengan pelbagai masalah..masalah kerja terutamanya...my study, my famili..segala -galanya harus di beri tumpuan.

Sekali lagi aku mengeluh..entah di mana silapnya. Doa ku agar segalanya akan menjadi bertambah baik..dan andainya dia bukan menjadi milikku..aku redha..aminn..!! Untuk dia..seandainya dia ada yang lain waktu ini.apalah daya aku , terpaksa membawa diriku dan hanya Tuhan saja yang mengerti...




note:
"kala ku mengelamun sendirian, berderai airmata di pipiku...kerana terlalu pilunya hati kau pergi dari ku tanpa pesan..disudut hatiku yang terluka ini..terpahat nama mu...kaulah kekasih.."

tetiba sayu bila mendengar lagu "romantis-spring' ..adus mak..aku dah jadi jiwang karat!!!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....