Tuesday, April 10, 2012

tiada sambungan interntet.....OMK!!!!

salam...

pagi -pagi datang opis..ingat nak print format untuk meeting..sekali tiada internet la pulak...meeting kul 10 pagi! (gaya meraung sekejap)..uwaaaaa.... !!! nasib baik untuk update blog aku bawa umobile broadband( iklan sat...hehehe)...

Semalam guruh petir berlaku..so satu opis kena effect..nasib kat umah ada karen!!

apabila tiada line internet di pejabat, masalah besar jugak sebab nak print, nak check email, nak send email, nak itu, nak ini...( nak tgk facebook dan so on) susah sgt....tapi aku tahu di ICT tengah berusaha ni ( chaiyokk..)

Apa akan berlaku kalau satu hari saja..tiada line internet dan talian telefon? kalau tanya aku..sure mengamuk sakan sebab aku tak boleh tidak ada benda benda tu semua. i need my facebook, my ym, my bbm n semua my lagi lah. tapi kalau di fikirkan semula..zaman dulu tak de pun semua benda tu..boleh je hidup ...hahah boleh je berjaya...malah masa dulu orang tak de komputer pun boleh berjaya..dengan mesin taip je.. tapi kini ..mcm tak boleh jeee...

aku bersyukur kerana di berikan kemudahan sebegini dan aku berharap generasi akan datang, mereka akan lebih ke hadapan dan makin menghargai apa yang mereka ada...

oklah...nk sambung print..internet dah ada..yeahhh.. tq for ICT sb berusaha menyambung semula talian internet.. so no alasan untuk tidak buat meeting....

bye u all

note: baru tahu my best frend nak g korea....jeles n sedih ..hahaha...sebut korea je..teringat winter sonata..tu je yang aku tahu....!!! peace!!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....