Thursday, April 26, 2012

kesan yang baru nampak

salam khamis...

semalaman aku tak dapat tidur dengan lena disebabkan betis aku yang sakit, sengal , kebas dan lenguh...serta ngilu. Ini gara-gara jatuh tangga semasa mengangkat dokumen ...baru nampak kesannya dan sakit. Disebabkan kesakitan itu, maka aku terpaksa tahan sakit yang berpanjangan..hmm..ada yang suruh aku mengurut, ada yang suruh aku g x-ray, mcm mcm suggestion sampai aku tak tahu nak ikut yang mana

note: setiap tahun aku mesti ada kaitan dengan jatuh..tahun lepas jatuh dalam bilik air..tahun ni jatuh tangga..nasib le...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....