Monday, April 9, 2012

kata-kata semangat di pagi hari

salam...

pagi ni aku dah start update blog aku. well nak kasi semangat sikit..janji mood aku tak di kacau hari ini. Kerja macam aku ni kena banyakkan bersabar kerana aku bekerja mengejar dateline dan aku harus berdepan dengan audit sana sini...namun sebenarnya itulah yang mematangkan diri aku dan juga membuatkan aku belajar bahawa hidup ini bukanlah senang dan mencari rezeki bukanlah mudah...

memula dulu berangan gak nak kawin dengan orang kaya...hidup mewah namun semua tu pernah aku kecapi suatu masa dulu dan ianya tidak lah  seronok mana pun...now aku bahagia dengan kehidupan aku sendiri..jauh dari kekayaan dan kemewahan cuma sesekali rasa rindu dengan lifestyle yang dulu membuatkan aku sedikit kerinduan..hehehehe.....

hurmmmm,,.,,life must go on...tanpa ada seorang lelaki yang benar-benar jujur di sisi dan tanpa ada kongkongan hidup 'sugarbaby' , aku kuatkan semangat dan kuatkan iman serta memberikan yang terbaik untuk diri aku sendiri..tetiba syahdu....siooot je

oklah..back to work..ada beberapa meeting kena rancang dan menantikan kepulangan bigboss balik dari umrah..nak pujuk hatinya...supaya tukarkan aku..yeahhhh!!!! Kalau aku dapat tukar ke department lain...aku buat pulut kuning rendang ayam..pasti!!!


kan best dapat bersantai di tepi pantai camni...( ini version x tutup aurat) 





note: walau apa jua yang berlaku..dengan izin Allah..aku akan terus berdiri teguh berdepan dengan semua masalah ini...Insya Allah!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....