Saturday, April 14, 2012

Kenapa perlu memaksa...?

salam..

sabtu..sepatutnya masa untuk rilex namun sayangnya aku kena berada di pejabat kerana minggu depan aku akan menjadi terlalu sibuk.
Malam tadi, aku bertemu dengan Mr. T... walaupun keadaan aku yang separuh ok dan separuh tak  membuatkan aku rasa terlalu penat tapi disebabkan kesiankan dia..aku ikutkan saja..dengan janji untuk pergi makan saja. Namun begitu, aku mula merasakan bahawa Mr. T akan mungkir janji . Dia memujuk aku untuk ke Genting..which is..tempat yang paling aku tak suka pergi. Dalam marah, aku terpaksa ikut dia pergi sebab aku berada di dalam keretanya...Kalau dekat , dah suruh member datang ambik aku !!

Sepanjang jalan ke Genting, aku cuba memujuknya untuk tidak kesana..namun Mr. T tetap tak nak berubah fikiran so..aku mengambil keputusan untuk diam. Sampai nya kami di sana..aku tidak mahu keluar dari kereta dan nak berehat di dalam kereta . Kami akhirnya bergaduh dan dia seolah-olah menyalahkan aku kerana tidak memberi perhatian kepadanya. Aku beritahu dia yang aku tidak suka dengan apa yang dia dah plan sebab aku penat dan aku tidak rasa seronok pun naik ke Genting ni. Lupa lak nak bagitahu..sepanjang perjalanan itu, aku berbbm dengan bff aku.. terutama Hairul dan B dan chatting (YM ) dengan Azrin.. .. Mereka menemani aku berbbm sambil suruh aku balik...hahaha.. ternyata kedua dua lelaki kesayangan aku ini terlalu risau.

Jam 12 tghmalam..Mr. T akhirnya mengalah kerana melihat kedegilan aku . Dia akhirnya mengalah untuk balik dan menghantar aku pulang. Namun aku tahu dia marahkan aku.., bak kata B.. lantaklah dia..boikot dia!! Sepanjang jalan, kami hanya diam dan dia membawa kereta dalam keadaan marah.. sori ye!!

Sebenarnya Mr. T tu baik  namun dia silap membaca sikap aku sampaikan dia tidak tahu betapa aku ni terlalu penat dan tak enjoy. Aku tahu dia mahu habiskan masa dengan aku sebab dah lama tak jumpa namun dia kena ingat aku tak suka orang paksa aku.

Jam 2 pagi.. aku selamat sampai di rumah dan jam 3 pagi aku dah tidur..zzzzzzz.

Moralnya..kalau dah tak larat n penat, jangan la keluar..pasti akan hilang mood.

untuk Mr. T. . tak perlu sampai ke genting untuk habiskan masa bersama.. dan tak perlu nak impress me anything coz now..i'm rejecting u..forever..


note: Tq to Hairul my lalink,( tahan hati je kena leter)  B.. (yang tunggu i sampai i balik) dan Azrin yang sanggup call dari scotland semata-mata nak make sure aku dah selamat sampai...luv u all....muahhhhh!!!


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....