Tuesday, June 19, 2012

sesuatu yang dirindui....

salam selasa untuk semua...hari ni full dengan meeting di pagi hari dan briefing di petang hari..so cukuplah dua keje aku pada hari ni..hahaha( nampak cam senang tapi sayangnya susah)

sesuatu yang dirindui..

aku rindu suasana kampung...bangun pagi selepas solat subuh...makan nasi belauk sambil layan mata mengantuk sebab kampung yang cukup nyaman dan sejuk..

aku rindu keluarga ku..walau jauh mana aku merantau..which is..memang aku banyak masa di luar kawasan..sampai ada yang tak kenal aku anak mama...hati aku tetap pada mereka..(ini belum kira nak berhijrah ke luar negara lagi ni...apa akan jadi..mesti homesick)

aku rindu arwah ayah..kerana watak dan perangainya telah aku warisi...

aku rindu mama..kerana dialah kekuatan aku sehingga ke akhirnya

aku rindu sahabat-sahabat lama...yang jauh dan dekat..teringin nak buat gathering....

aku rindu kawan kawan baik aku...yang sering menemani aku di kala sedih dan di kala gembira..

aku rindu baby-baby aku...yang boleh membuatkan aku tersenyum sendirian

aku rindu dady-dady aku..yang sentiasa ada masa untuk melayan kerenah manja ku

aku rindu scandal-scandal ku..yang sering meletakkan aku di tempat yng sepatutnya dan melayan aku dengan penuh berhemah dan baik..

aku rindu dia...kerana setahun bersama dia..memberikan aku erti sebuah perhubungan

                                                               *********************

betapa kerinduan itu adalah perasaan yang cukup halus..mendiami di sudut hati.....

luv  u all

nota: tapi adakah berbaloi kalau kita je rindu dia..dia tak rindu kita.!!!! ikhlas !ikhlas!!!!

1 comment:

  1. rindu2an memang jadi kenang-kenangan... kisah lama mengimbau memori manis yang amat indah untuk diingati..

    Orang kata biar kita rindu ibu bapa kita daripada merindui kekasih yang x merindui kita.. ehe

    ReplyDelete

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....