Sunday, April 8, 2012

FRIENDS..

salam...

Entah kenapa tv series yang satu ni sering bermain dalam fikiran aku. FRIENDS..satu-satunya tv series yang aku paling suka. mungkin kerana jalan ceritanya yang best dan sempoi atau mungkin kerana pelakonnya yang dah cukup untuk menarik perhatian aku. seingat aku,...fenomena jennifer aniston ngan rambutnya adalah salah satu dari kesan tv series itu.


sebenarnya..aku pernah berangan nak stay dengan kekawan macam dalam citer FRIENDS ...lepak sama..makan, berkumpul n share moment tapi kat malaysia mana boleh lepak cam tu..tak pasal pasal pintu rumah kena ketuk dengan JAIS.

Aku merasakan hubungan kawan mcm tu memang best..without any sex attraction, just lepak, makan..tgk tv sama..n share sedih n hapi sama sama...namun aku tahu ianya mustahil untuk aku krn..ini malaysia...bukan US. hahahaha..berangan lebih siot.
Persahabatan itu adalah yang paling penting. Masa susah n senang bersama..suka dan duka bersama..n yang paling penting respect each other. Di sekeliling aku..aku sudah ada kawan sebegitu, Sis Luna, yayu, Aklima, my ladyboss,azlin, B, lalink Cemuff..dan beberapa kawan lagi...

friendship is everything...luv u all

2 comments:

  1. cantik la blog..

    er..tak sempat nak baca apa2 entry lagi.
    hanya tgk saper yang follow saya dan follow dia balik..
    nanti dah sempat baca baru saya komen2 yek..
    :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..tq..sesama la kita ...saya pun dah tgk blog awak..naissss

    ReplyDelete

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....